Šárka Vidlařová

Jsem máma dospělých dcer,
pro které jsem spíš kamarádka.
Mám ráda moře a slunce, a přes zlomené srdce jsem tu s rukou podanou k pomoci.
Více na www.klubodlozenychzen.cz - K.O.Z.y aneb Klub odložených žen (a mužů).
  • Počet článků 43
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1135x

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Šárka Vidlařová

Silikonový nebo kokosový olej?

Při každém přetočení na bok zavrzala stará postel tak, že mě to probudilo. Ještě že na ní neprovozuju žádné sexuální prostocviky a jde mi jen o klidný spánek s otočkama.

24.1.2017 v 15:40 | Karma: 19,57 | Přečteno: 1237x | Diskuse| Ona

Šárka Vidlařová

Pojízdná seznamka

Od té doby, co se moje malé autíčko kvůli špatnému zaparkování svezlo na policejním náklaďáku, ztrácím ozdobné poklice z kol.

20.8.2015 v 16:54 | Karma: 11,92 | Přečteno: 762x | Diskuse| Ona

Šárka Vidlařová

Jak to voní doma

Nedělní vůně po čerstvě upečené vánočce vydržela skoro tři dny, teď ji ale vystřídaly voňavé stopy po česneku.

9.1.2014 v 18:30 | Karma: 10,70 | Přečteno: 501x | Diskuse| Ona

Šárka Vidlařová

Hotově nebo kartou?

Jsem aktivní uživatel platební karty, a to debetní i kreditní. Platím kartou všude, kde se dá, a že se s ní dá platit na hodně místech. Ve většině obchodů, u benzínových pump, při nákupu zboží na internetu. Poslední dobou si užívám i pohodlného placení bezdotykovou kreditní platební kartou, na které mám dokonce fotografii z naší dovolené.

27.11.2013 v 20:34 | Karma: 9,06 | Přečteno: 1165x | Diskuse| Ostatní

Šárka Vidlařová

Připadám si jako v pohádce o kohoutkovi a slepičce

Hrdinou tohoto nekonečného příběhu je opět moje matka a já. Ještě, že ji mám, aspoň mám o čem psát ...

18.11.2013 v 16:15 | Karma: 19,98 | Přečteno: 1105x | Diskuse| Osobní

Šárka Vidlařová

Kde najít půlhodinového manžela?

Co si neudělám, to nemám. Od té doby, co jsem „odložená žena“, se moje dovednosti rozšiřují o další a další potřebné maličkosti.

31.10.2013 v 17:44 | Karma: 13,84 | Přečteno: 1027x | Diskuse| Osobní

Šárka Vidlařová

Mimořádný volební okrsek

Mám hodně blízko k výzkumu trhu, a tak jsem se velmi ráda přidala ke spontánní akci kolegů, kteří jen tak pro zpestření běžné práce zorganizovali tipování volebních výsledků mezi námi. V našem business centru je několik spřátelených firem, které ve větší či menší míře občas nebo i pravidelně spolupracují. Přijaly pozvání do hry, a tak tipovalo celkem 16 lidí ze šesti společností, které spojuje sídlo provozovny, jak říkáme „na kopci“.

28.10.2013 v 23:08 | Karma: 6,75 | Přečteno: 320x | Diskuse| Politika

Šárka Vidlařová

Tak už jsem taky byla jarmarečnicí

Na proslulém Jarmarku Ona Dnes jsem byla párkrát jako kupující a vždy si udělala radost nějakou maličkostí téměř zadarmo. Když jsem od léta věděla, že dcera jedné kamarádky se opět chystá vyložit na jarmareční stoleček své nepotřebné hadříky a utržit tak i nějakou korunu, řekla jsem si, že to tentokrát zkusím i z té druhé strany – stanu se jarmarečnicí.

25.10.2013 v 16:35 | Karma: 6,97 | Přečteno: 413x | Diskuse| Ona

Šárka Vidlařová

V cizím městě, v cizím kostele

Dostala jsem parte, které definitivně vyřešilo moji občasnou otázku: jak se asi daří tetě Marii? Zemřela. Tiše, nenápadně, v důstojném věku vysoko překračujícím průměrný věk žen v naší republice. Pohřeb se konal v sobotu v pravé poledne, měla jsem tak dostatek času přijet. Neviděly jsme se deset let, ale tuhle maličkost jsem pro ni ráda udělala.

20.8.2013 v 8:13 | Karma: 18,07 | Přečteno: 638x | Diskuse| Ona

Šárka Vidlařová

Srážka s praktickou lékařkou

Stačila kombinace dlouhého období letních pařáků, dietní chyba, věk a moje 91 letá maminka si začala stěžovat na to, že jí je špatně a nejedla. Ze zkušeností už vím, že výpadek jídla a pití v tomto věku je osudový, a proto jsme kolem ní všichni intenzivně kroužili, aby alespoň dietně brzy začala jíst a pít. Po čtyřech dnech mi babička ráno zavolala, že je jí pořád špatně a že by chtěla jít ke své praktické lékařce. Hurráá.

19.8.2013 v 16:23 | Karma: 22,88 | Přečteno: 2785x | Diskuse| Osobní

Šárka Vidlařová

(Ne)Dobrovolný Dárce Orgánů

Na konci naší ulice se zabil mladý motorkář. Neznala jsem ho, ale denně chodím kolem místa, kde k tragédii došlo a přibývají tam zapálené svíčky, květiny, vzkazy. Na jeho památku myslí hodně lidí.

13.8.2013 v 16:45 | Karma: 17,97 | Přečteno: 1362x | Diskuse| Osobní

Šárka Vidlařová

Půjde-li o holý život, volejte byt majitele

Jeden víkend jsem neplánovaně jako náhradnice strávila v severním výběžku Čech kousek od polských hranic. Původně byl pobyt dárek pro moji kamarádku Evu v podobě návratu do rodného kraje jejího otce, jen dárce se asi nepodíval do mapy a místopisně se úplně netrefil.

8.8.2013 v 12:00 | Karma: 7,81 | Přečteno: 861x | Diskuse| Cestování

Šárka Vidlařová

Babička on – line

Přestože má naše babička kolem sebe sedm dospělých blízkých příbuzných, největší objem nákupů do její domácnosti je v mých rukách. Doslova.

28.6.2013 v 23:30 | Karma: 17,10 | Přečteno: 560x | Diskuse| Ona

Šárka Vidlařová

Bengálky

Kamarádka je přes kočky s rodokmenem, a tak když jsem dostala pozvání podívat se na koťata jedné z jejich dvou bengálských koček, neodolala jsem.

25.2.2013 v 19:30 | Karma: 13,25 | Přečteno: 570x | Diskuse| Hobby

Šárka Vidlařová

Dýně od Tiffanyho

Teprve pár posledních let si moje dospělé dcery přisvojily připomenutí anglosaského svátku Halloween. Ne že by se oblékaly do strašidelných kostýmů, to zas ne, ale vydlabaná dýně už párkrát zdobila balkon. A podle jejich vyprávění si každý večer pro radost zapalovaly svíčky ve vydlabaném Jackovi, jak si ten veselý oranžový obličej důvěrně pojmenovaly.

30.10.2012 v 0:46 | Karma: 13,50 | Přečteno: 911x | Diskuse| Ona

Šárka Vidlařová

Kam s tou mojí holou zadnicí?

Už nějakou dobu mám volební právo a měla jsem nárok ho využít i před listopadem 1989. Tenkrát jsem spíš hledala důvody, proč nedojít do volební místnosti, protože jsem nějak neměla potřebu podílet se na 99,9% úspěchu kandidátů jedné strany. Jeden rok to vypadalo velmi nadějně. Kdybych se přece jenom někomu musela zpovídat, proč jsem nešla volit, kombinace kojící matka a čerstvé novorozeně se mi zdály jako uznatelné důvody, proč jsem fakt nemohla přijít do volební místnosti.

19.10.2012 v 23:16 | Karma: 15,54 | Přečteno: 1278x | Politika

Šárka Vidlařová

Zastavili mě

Mám za sebou náročný pracovní den obohacený ranním kilometrem v bazénu, a tak při večerní cestě autem domů jedu raději pomalu a opatrně. Prší a je tma, kromě kočky na mě dneska doma nikdo nečeká. Jedu obvyklou trasou, na které znám radarově měřené úseky, vím, kde se za křižovatkou budou sjíždět dva pruhy do jednoho, podle toho jedu. Po dlouhém dni v plném pracovní tempu se snažím nějak uklidnit hudbou a zastavit mozek, prostě si dopřávám psychickou sprchu, abych měla večer doma klid alespoň chvíli pro sebe.

2.10.2012 v 20:52 | Karma: 23,45 | Přečteno: 2020x | Diskuse| Ona

Šárka Vidlařová

Nabídka, kterou jsem neodmítla: NECHCEŠ PLATAN?

Platan dostal jméno Mojmír a byl svatebním darem na svatbě kamarádů. V duchu známého anglického citátu „zasaď strom, postav dům a dej světu syna“ chtěli svatební hosté darovat něco originálního. Není to špatná myšlenka, jen v panelákovém bytě bez balkonu Mojmír trochu trpěl. A proto se hledala chůva.

21.9.2012 v 23:45 | Karma: 14,38 | Přečteno: 981x | Diskuse| Hobby

Šárka Vidlařová

Dostala jsem kytku,

no kytku, jen jednu růži. No růži, spíš růžičku. Ale mám z toho rozpaky. A velké.

10.9.2012 v 21:10 | Karma: 12,61 | Přečteno: 897x | Diskuse| Ona

Šárka Vidlařová

Aleši, budíček, vstávej, chci slyšet vodu!

Umřel mi kamarád, vrstevník, můj šéf. Známe se od naší plnoletosti, takže vlastně strašně dlouho. Spojila nás moje nejlepší kamarádka, pro ni se stal milencem, manželem, otcem dvou dnes již dospělých kluků, pro mne prostě kamarádem. A jak to u kamarádů bývá – měli jsme společný sem tam nějaký večírek, Silvestr, následovaly cesty za kulturou, společná dovolená. Čím jsme byli zralejší, tím bylo méně času na zábavu a stále víc času jsme všichni byli v práci.

9.5.2012 v 3:36 | Karma: 32,27 | Přečteno: 3257x | Diskuse| Ona

Šárka Vidlařová

Brýle - luxus nebo kompenzační pomůcka?

Rozhodla jsem se, že potřebuji nové brýle. Usmálo se na mě štěstí, a tak jsem zdědila poměrně zánovní obroučky po dceři, která přešla na jinou barvu a typ obrouček. V těch poděděných jsem se cítila dobře, líbí se mi a daly se použít pro moje potřeby. Čekat do pravidelné letní kontroly u očního lékaře se mi nechtělo, ostatně příspěvek zdravotní pojišťovny na obroučky je jen 150,- Kč a úhrada očních skel se týká pouze základní verze, proto jsem se rozhlídla po okolí, kterou oční optiku si vyberu (když už si to celé budu platit sama).

9.3.2012 v 18:15 | Karma: 14,57 | Přečteno: 1767x | Diskuse| Osobní

Šárka Vidlařová

Nezaměstnaný kamarád má splín

Bylo, nebylo, před několika lety jsem na vizitce měla napsáno „teamleader“. Přeložila jsem si to sama pro sebe tak, že jsem v čele nějaké skupiny lidí, kteří mají spolu pracovat. Byli jsme docela zásadní skupina v rámci firmy, takové její srdce. Práce jednotlivých členů skupiny na sebe navazovala, a tak jsem si jako jeden z prvních svých cílů stanovila, že se pokusím ze skupiny jednotlivých odborníků vytvořit opravdu tým.

21.2.2012 v 18:00 | Karma: 18,67 | Přečteno: 1587x | Diskuse| Společnost

Šárka Vidlařová

Procházková babička

Ani nevím, jak se mi to povedlo, ale na podzim jsem byla jako host na křtinách malého Vašíka. Když jsem se nad ním s obavami skláněla, že jsem cizí člověk, abych ho nerozplakala, překvapil. Usmál se na mě. Nebyl proto problém si ho pochovat a na chvilku ulevit rodičům, aby se mohli věnovat dospělým hostům křtin. Prostě jsem zapadla do jeho světa.

9.2.2012 v 6:00 | Karma: 12,03 | Přečteno: 966x | Diskuse| Ona

Šárka Vidlařová

Pozdrav z výletu

Úplná náhoda mě nedávno přivedla do Vídně, kde jsem měla možnost strávit skoro celý všední den. Nebyla jsem ve městě poprvé, ale premiérově jsem si program tvořila sama a pohybovala se po městě hromadnou dopravou.

8.2.2012 v 22:00 | Karma: 10,67 | Přečteno: 840x | Diskuse| Cestování

Šárka Vidlařová

Ježíšek mě neslyšel II. – opravuji: Ježíšek mě slyšel

Nevím, jestli mi to budete věřit, ale letos mě Ježíšek přece jenom slyšel. Není tomu tak dávno, co jsem si povzdechla, že se mi nesplnil vánoční sen singl zralé ženy. Potřebuji totiž sekyrku a vlastně by se mi hodil i špalek na štípání dřeva.

16.1.2012 v 23:30 | Karma: 10,06 | Přečteno: 971x | Diskuse| Ona