Diskuse

Zastavili mě

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
.

.Camino

20. 10. 2012 0:56
Pod novym clankem nemate otevrenou diskusi,

mohu se tedy zeptat zde: proc mate obavy, ze zustanete s holym zadkem?

0 0
možnosti
X

xychteen

2. 10. 2012 23:59
Věříte, že máte pořád plný počet bodů?

No, třeba jo... :-)

0 0
možnosti
N

NTPT_POTRETI_ZAKAZANY

2. 10. 2012 23:57
Mě "viděli tři policisté v autě telefonovat"

to bude za DVA litry. Vzhledem k tomu, že jsem NETELEFONOVAL, tak mě to nadzvedlo. Ukázal jsem jim tedy mobil  a výpis přijatých a volaných čísel, kde byla přes hodinu pauza a zeptal jsem se jak je to možné. Oni jestli  uznávám přestupek a zaplatím na místě a já jim řekl, že NE, že mají sepsat protokol, uvést do něj přesný čas incidentu, zaprotokolovat stav telefonu kde přes hodinu není přiatý ani odchozí hovor ani žádná SMS a ať se s ověřením tohoto tvrzení obrátí na mobilního operátora, který má k dispozici data z provozu sítě. 

Tak tedy "zvolili jen napomenutí"... Jeden by grcal.

1 0
možnosti

muž s koženou brašnou

3. 10. 2012 0:51
Mě tak DVA policajti "viděli" projet křižovatku na červenou.

Dojížděl jsem na světla vedle nich a zahnul doprava na oranžovou, což zákon připouští. Oni napřed zastavili v pruhu pro odbočení doleva, pak se jim to rozleželo a jednak na červenou, jednak z pruhu odkud to nejde mě začali stíhat (bez sirény). Pane řidiči, víte čeho jste se dopustil.......

Taky jsem je to nechal sepsat a připsal k tomu, že k projetí křižovatky na červenou když vedle jede policejní auto bych musel být trotl, což nejsem. Skončilo to tím, že jsem zaplatil - ono totiž byli DVA. Takže příště projíždím červenou vedle policajtů jedině v autobuse, plném svědků, kteří mě podrží.

1 0
možnosti
MG

gromi

2. 10. 2012 23:54
Když mě zastaví policisté ..........

........ zásadně vystupuji z vozidla a bavím se s nimi zcela rovnocenně, ve stejném postavení ............ Nemívám s nimi nikdy problém.

Dokonce mi bylo při poslední kontrole odpuštěno, že jsem sebou neměl platnou zelenou kartu. Na můj návrh, ať se kouknou do databáze nereflektovali a s napomenutím mě pustili.

0 0
možnosti

muž s koženou brašnou

3. 10. 2012 0:38
Není to špatná taktika, ale pokud je policajt moc prťavej,

radši zůstávám sedět v autě. Aby ho nebolelo za krkem.

Čím jsou menší tím hůř to snašejí - a nejenom policajti. Žejo, pane Šindlauer?

1 0
možnosti
JN

Bubrak

2. 10. 2012 23:43
normalka

obcas me taky zastavej jen tak, nebo si neco spletou, nic zvlastniho

0 0
možnosti
JZ

antar72

2. 10. 2012 21:08
Proč?

Moc by mě zajímalo, co tím ti policejní blbci sledovali.

1 0
možnosti
RK

semelik

2. 10. 2012 21:38
Tož zkúšali, né?

0 0
možnosti

furtkecal

2. 10. 2012 20:58
jó, milá zlatá, já jednou musel odříkat jak postupně

šly značky po sobě, a "pan policajt" si to šel ověřit jestli nelžu :-P tvrdil totiž, že jsem nezastavil na stopce Rv

0 0
možnosti
  • Počet článků 43
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1135x
Jsem máma dospělých dcer,
pro které jsem spíš kamarádka.
Mám ráda moře a slunce, a přes zlomené srdce jsem tu s rukou podanou k pomoci.
Více na www.klubodlozenychzen.cz - K.O.Z.y aneb Klub odložených žen (a mužů).

Seznam rubrik

Oblíbené stránky