Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AT

Inu jsme od přírody každý na něco jiného, jsou ženy které hravě zvládnou mužskou práci, muži ženskou, ale takových je málo. Co by rozvedený, jsem se musel naučit ženským pracím, nevolám si paní na úklid,atd....

0 0
možnosti
Foto

ŠÁRKO, takové sympatické ženě každý muž rád pomůže GRÁTIS. Přeji Vám štěstí, aby u Vás chtěl z vlastní vůle zůstat některý nejen půl hodiny, ale aby s Vámi chtěl pomalu stárnout, topit Vám a dělat vše co Vám na očích uvidí. Držím palce, škoda, že už jsem starší a zatím neodložený...R^

0 0
možnosti
AF

Tak nějakého klofněte.

0 0
možnosti
Foto

jojo, taky jsem se leccos naučila...třeba štukovat a dlaždičkovat, malovat a tapetovat, ale: do elektřiny zásadně nelezu - mám z ní fakt respekt, a vrtat taky neumim - vždycky se  okolo vrtačky takřka obtočím sama, a zničená je zeď v okolí asi 20cm, takže se  na tyhle dvě věci snažím vždycky někoho najít ( hodný kamarád, hodný kolega, hodný soused a nemyslím to ironicky). To pak rovnou připravím všechno co neumím a ono  hoďku minimálně to vždycky trvá...Třeba za oběd..Mnohdy i jen za děkuju.....Momentálně mi protékají dvě baterie, takže abych koupila maso a něco uvařila :-))

1 0
možnosti
  • Počet článků 43
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1135x
Jsem máma dospělých dcer,
pro které jsem spíš kamarádka.
Mám ráda moře a slunce, a přes zlomené srdce jsem tu s rukou podanou k pomoci.
Více na www.klubodlozenychzen.cz - K.O.Z.y aneb Klub odložených žen (a mužů).

Seznam rubrik

Oblíbené stránky