Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MZ

Vidíte to, já jsem svůj účet zrušila, mám společný s manželem...kartu k němu nechci, většinou se mi peníze válí na účtu a když je potřeba, stejně platím hotově. A když u sebe zrovna nemám? No, tak neutratím....A kreditní karta je pro mě sprosté slovo, jakoukoliv formu půjčky a života na dluh odmítám...jen mě čeká ta hypotéka, co už...jinak půjčku nikdy a na nic...;-) každý jsme holt jiný...

0 0
možnosti
TT

Hehe, při počítání přetržená dvoutisícovka! ;-D Paní je asi špatně seřízený kyborg. :-/

0 0
možnosti
PF

Mohl by mi, pěkně prosím, někdo vysvětlit důvod proč to vůbec bylo napsáno a zveřejněno?

1 2
možnosti
Foto

J97o97h79n 43S25m42i92t13h

28. 11. 2013 7:34

Muzete mne, prosim pekne, vysvetlit duvod proc jste to cetl?

2 0
možnosti
DK

D76a89v44i27d 19K36r73á85l

27. 11. 2013 20:49

jsem na tom podobně, v hotovosti mívám u sebe tak max. 200 korun.

1 0
možnosti
  • Počet článků 43
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1135x
Jsem máma dospělých dcer,
pro které jsem spíš kamarádka.
Mám ráda moře a slunce, a přes zlomené srdce jsem tu s rukou podanou k pomoci.
Více na www.klubodlozenychzen.cz - K.O.Z.y aneb Klub odložených žen (a mužů).

Seznam rubrik

Oblíbené stránky