Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Procházková babička

Ani nevím, jak se mi to povedlo, ale na podzim jsem byla jako host na křtinách malého Vašíka. Když jsem se nad ním s obavami skláněla, že jsem cizí člověk, abych ho nerozplakala, překvapil. Usmál se na mě. Nebyl proto problém si ho pochovat a na chvilku ulevit rodičům, aby se mohli věnovat dospělým hostům křtin. Prostě jsem zapadla do jeho světa.

Maminka Vašíka pokračuje ve studiu vysoké školy, všechno zvládá sama s manželem, občas vypomůžou babičky. Až tuhle – vypsaný termín na zápočet nešlo změnit, manžel mimo republiku a ani jedna babička se nemohla utrhnout z práce.  A tak jsem přišla na řadu, jako „ta“ osoba ze křtin, kterou malý Vašík ve svém okolí akceptuje. Stejně jsem ten den měla dovolenou a nebyl problém vše zorganizovat tak, abych Vašíka pohlídala. Byla jsem asi dvě hodiny „procházková babička“.  Pro potřebu maminky Vašíka mám velké pochopení, sama jsem se stala maminkou dcery ve druhém ročníku vysoké školy, a to jako jedna z prvních na naší fakultě.

Vašíka jsem převzala nakrmeného, teple oblečeného a zachumlaného v kočárku a maminka spěchala do školy. A tak jsem se vydala po vinohradských ulicích v úplně nové roli. S kočárkem, s ležícím miminkem a se starostí, aby mu nic nescházelo, byl v bezpečí, neproplakal celou dobu, kdy nad sebou uvidí cizí obličej. Pomocnou ruku mi nabídla blízká kamarádka, která brázdí vinohradské ulice s kočárkem s jen o pár dní mladším miminkem - slečnou. Společně jsme došly do parku, aby děti spaly mimo dosah hluku z ulice a relativně v přírodě. Pro mne bylo překvapením, kolik jsme potkaly kočárků, a to nejen s maminkami, ale taky s tatínky, babičkami i dědečky. Tuhle cílovou skupinu lidí s kočárky už dlouho nesleduji a z minulosti mám nějak v paměti jen ty maminky u madla kočárku. Mnohé se změnilo.

Vymezený čas nám společně utekl, Vašík sice nespal celou dobu, ale věděla jsem si s ním rady, takže doufám, že jsem se jako „procházková babička“ osvědčila. Hlavně, že dopadl dobře ten zápočet.

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Šárka Vidlařová | čtvrtek 9.2.2012 6:00 | karma článku: 12,03 | přečteno: 966x
  • Další články autora

Šárka Vidlařová

Silikonový nebo kokosový olej?

Při každém přetočení na bok zavrzala stará postel tak, že mě to probudilo. Ještě že na ní neprovozuju žádné sexuální prostocviky a jde mi jen o klidný spánek s otočkama.

24.1.2017 v 15:40 | Karma: 19,57 | Přečteno: 1238x | Diskuse| Ona

Šárka Vidlařová

Pojízdná seznamka

Od té doby, co se moje malé autíčko kvůli špatnému zaparkování svezlo na policejním náklaďáku, ztrácím ozdobné poklice z kol.

20.8.2015 v 16:54 | Karma: 11,92 | Přečteno: 762x | Diskuse| Ona

Šárka Vidlařová

Jak to voní doma

Nedělní vůně po čerstvě upečené vánočce vydržela skoro tři dny, teď ji ale vystřídaly voňavé stopy po česneku.

9.1.2014 v 18:30 | Karma: 10,70 | Přečteno: 501x | Diskuse| Ona

Šárka Vidlařová

Hotově nebo kartou?

Jsem aktivní uživatel platební karty, a to debetní i kreditní. Platím kartou všude, kde se dá, a že se s ní dá platit na hodně místech. Ve většině obchodů, u benzínových pump, při nákupu zboží na internetu. Poslední dobou si užívám i pohodlného placení bezdotykovou kreditní platební kartou, na které mám dokonce fotografii z naší dovolené.

27.11.2013 v 20:34 | Karma: 9,06 | Přečteno: 1165x | Diskuse| Ostatní

Šárka Vidlařová

Připadám si jako v pohádce o kohoutkovi a slepičce

Hrdinou tohoto nekonečného příběhu je opět moje matka a já. Ještě, že ji mám, aspoň mám o čem psát ...

18.11.2013 v 16:15 | Karma: 19,98 | Přečteno: 1105x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Drahé a rezavé, řeší Ukrajinci zbraně z Česka. Ani nezaplatili, brání se firma

18. května 2024  12:02

Premium České zbrojařské firmy patří dlouhou dobu mezi klíčové dodavatele pro ukrajinskou armádu i tamní...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Přibylo dalších 1383 nových případů černého kašle. Zemřel šestý člověk

20. května 2024  13:41

Za uplynulý týden přibylo 1383 nových případů černého kašle, letos jich je už téměř 15 tisíc....

Vlak na Benešovsku usmrtil člověka v kolejišti, provoz na koridoru stojí

20. května 2024  13:40

V Mrači na Benešovsku srazil vlak člověka, který se pohyboval v kolejišti. Utrpěl zranění, kterým...

Prokurátor soudu v Haagu požádal o zatykače na Netanjahua a lídry Hamásu

20. května 2024  13:31

Hlavní prokurátor Mezinárodního trestního soudu (ICC) Karim Khan v pondělí požádal o vydání...

Wildersův kandidát na premiéra má problém. Dohnal ho lék proti rakovině

20. května 2024  13:20

Hlavní kandidát na budoucího nizozemského premiéra Ronald Plasterk čelí kritice kvůli patentu na...

Vyhrajte rodinné vstupné do BRuNO family parku
Vyhrajte rodinné vstupné do BRuNO family parku

Jestliže vás trápí proměnlivé jarní počasí, máme pro vás tip, kam vyrazit, když počasí zrovna nepřeje. BRuNO Family Park v Brně se postará o zábavu...

  • Počet článků 43
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1135x
Jsem máma dospělých dcer,
pro které jsem spíš kamarádka.
Mám ráda moře a slunce, a přes zlomené srdce jsem tu s rukou podanou k pomoci.
Více na www.klubodlozenychzen.cz - K.O.Z.y aneb Klub odložených žen (a mužů).

Seznam rubrik

Oblíbené stránky