Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Pojízdná seznamka

Od té doby, co se moje malé autíčko kvůli špatnému zaparkování svezlo na policejním náklaďáku, ztrácím ozdobné poklice z kol. 

Když už to začalo lézt do peněz, dala jsem na rady kutilů a každou poklici úhledně přivázala k jednotlivým diskům. Odnesla to moje manikúra, a tak se mi do této akce už víckrát nechtělo. Proto jsem při každém přezouvání pneumatik vrhala prosebné pohledy na pracovníky pneuservisu, aby poklice zase pečlivě přiheftli k autíčku. Vždy mi vyšli vstříc.

Ale u poslední návštěvy autoservisu, kdy autíčko prohlíželi ze všech stran a úhlů, měnili filtry a všechny možné kapaliny i kontrolovali brzdy, jsem poklicový detail s nikým neřešila. A to byla chyba. Se zkontrolovaným autíčkem připraveným na dalších 15 tisíc kilometrů jsem vyrazila do ulic a až později jsem zjistila, že moje pokličky jsou vrácené na svoje místo jen s ledabylým přivázáním mnohem volněji, než to dělají profíci v pneuservisu.

Jedna z poklic je uvázána tak volně, že na hrbolaté silnici vyskakuje (doslova visí na vlásku), což jsem se poprvé dozvěděla jen díky tomu, že ve frontě u semaforů mě vedlestojící posádka žen velmi dramaticky sdělila, že mi padá poklice. Poděkovala jsem, na nejbližším vhodném místě zastavila, poklici zasadila a jela dál. A pustila z hlavy. Takže se od té doby scénka několikrát opakovala. Jen aktéři se mění a já s jistým potěšením sleduji, komu všemu nejsem lhostejná:

  • mladík ve sportovním autě na mě gestikuloval zleva
  • moje vrstevnice v otlučeném starém modelu mávala zprava
  • cyklista ve středním věku opět zprava, dokonce zaklepal na okýnko
  • při čekání u spuštěných závor mě překvapil sympatický řidič energickým zaťukáním na okénko zleva, ale před tím vylezl z auta za mnou
  • osobák plný zahraničních dělníků zase zleva.

Tak to ještě asi chvíli nechám tak a budu se kochat pojízdnou seznamkou.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Šárka Vidlařová | čtvrtek 20.8.2015 16:54 | karma článku: 11,92 | přečteno: 762x
  • Další články autora

Šárka Vidlařová

Silikonový nebo kokosový olej?

Při každém přetočení na bok zavrzala stará postel tak, že mě to probudilo. Ještě že na ní neprovozuju žádné sexuální prostocviky a jde mi jen o klidný spánek s otočkama.

24.1.2017 v 15:40 | Karma: 19,57 | Přečteno: 1237x | Diskuse| Ona

Šárka Vidlařová

Jak to voní doma

Nedělní vůně po čerstvě upečené vánočce vydržela skoro tři dny, teď ji ale vystřídaly voňavé stopy po česneku.

9.1.2014 v 18:30 | Karma: 10,70 | Přečteno: 501x | Diskuse| Ona

Šárka Vidlařová

Hotově nebo kartou?

Jsem aktivní uživatel platební karty, a to debetní i kreditní. Platím kartou všude, kde se dá, a že se s ní dá platit na hodně místech. Ve většině obchodů, u benzínových pump, při nákupu zboží na internetu. Poslední dobou si užívám i pohodlného placení bezdotykovou kreditní platební kartou, na které mám dokonce fotografii z naší dovolené.

27.11.2013 v 20:34 | Karma: 9,06 | Přečteno: 1165x | Diskuse| Ostatní

Šárka Vidlařová

Připadám si jako v pohádce o kohoutkovi a slepičce

Hrdinou tohoto nekonečného příběhu je opět moje matka a já. Ještě, že ji mám, aspoň mám o čem psát ...

18.11.2013 v 16:15 | Karma: 19,98 | Přečteno: 1105x | Diskuse| Osobní

Šárka Vidlařová

Kde najít půlhodinového manžela?

Co si neudělám, to nemám. Od té doby, co jsem „odložená žena“, se moje dovednosti rozšiřují o další a další potřebné maličkosti.

31.10.2013 v 17:44 | Karma: 13,84 | Přečteno: 1027x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko jdou bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  22:48

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Vláda má jednat o pomoci ovocnářům, jimž způsobily mrazy milionové škody

7. května 2024  5:34

Vláda má v úterý jednat o pomoci ovocnářům, kterým zničily úrodu jarní mrazy. Program na řešení...

Soud rozhodne o kastracích pro změnu pohlaví, Piráti s tím v koalici neuspěli

7. května 2024

Ústavní soud oznámí, zda operace zůstane podmínkou pro úřední změnu pohlaví. Česko je jedna z...

Místo Česka Rwanda? Nejasný osud ilegálních migrantů do Evropské unie

7. května 2024

Migračním paktem jsme udělali důležitý krok k řešení ilegální migrace, ale je potřeba pokračovat....

„Žiju jen z humanitární pomoci.“ Válka vehnala do bídy miliony Ukrajinců

7. května 2024

Premium Kdo se měl před válkou špatně, ten se po dvou letech jejího trvání má ještě hůř. Důsledkem...

Večerní parťák na koupací rituál: Vyhrajte balíček od sebamed Baby
Večerní parťák na koupací rituál: Vyhrajte balíček od sebamed Baby

Přebalit, vykoupat, umýt hlavu, pořádně promazat celé tělíčko... Skvělým parťákem pro takový večerní rituál je sebamed Baby. Sháníte-li jednoho...

  • Počet článků 43
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1135x
Jsem máma dospělých dcer,
pro které jsem spíš kamarádka.
Mám ráda moře a slunce, a přes zlomené srdce jsem tu s rukou podanou k pomoci.
Více na www.klubodlozenychzen.cz - K.O.Z.y aneb Klub odložených žen (a mužů).

Seznam rubrik

Oblíbené stránky