Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Bengálky

Kamarádka je přes kočky s rodokmenem, a tak když jsem dostala pozvání podívat se na koťata jedné z jejich dvou bengálských koček, neodolala jsem.  

Když jdu na návštěvu ke kamarádům, vždy s sebou vezmu nějakou malou pozornost. Pro tuhle příležitost jsem se stavila v obchodě s kočičím žrádlem. Pro koťata jsem vzala raději menší porce a dokonce jsem zjistila, že pro kočičí maminy se opravdu dělá speciální krmení. Takže jsem jí ho samozřejmě vzala. No a pro chovatelku přihazuju lahev vína.

Na návštěvu jsme vyrazili ve třech, těch zvědavců se nakonec našlo víc. Nejdřív se přivítali dvounozí kamarádi, kočičí rodinka je bezpečně uklizená v pokoji, kde nehrozí žádné škody. A než nám kamarádka přinesla tu kočičí drobotinu, pronesla jedno přání:

„Dejte prosím pozor, ať vám nezalezou pod sedačku – tam nemám uklizeno a jde těžko odtáhnout.“

A je to tady. Všichni jdeme na kolena a kolem nás se hemží 4 koťata kočky bengálské, jejich máma a teta. Hrajeme si všichni se všemi, při tom probíráme veselé historky ze života chovatelů koček. K tomu máme drobné občerstvení a nějak samozřejmě si připíjíme na setkání a tak trochu na úspěšný chov koček. Čas plyne, všichni máme drobné škrábance na rukách, jak se ta droboť po nás různě sápe a plazí. Snažíme se je rozeznat podle zbarvení, abychom věděli, zda máme tu čest s některou z kočiček nebo s kocourkem.

Po necelé hodině chovatelka pronese kontrolní otázku:

„Kde jsou koťata?“

Kromě jednoho, které téměř usíná v mém náručí, není po ostatních ani vidu ani slechu. Nebylo to zas tak složité, stačilo se položit na břicho a podívat se po místnosti z perspektivy 6ti týdenního kotěte.

Bingo! Máme je. Zbývající tři koťata jsou zalezlá pod sedačkou v nejzazším možném místě a spí.

Dokázali jsme to!

Chovatelka měla jediné přání, ale to se nějak nepodařilo splnit. Pod sedačku se nevejde ruka dospělého člověka, nastupuje násada od koštěte a koťata opatrně probouzíme a postrkujeme ven z pod sedačky. Brání se, v tom zakázaném území se jim samozřejmě líbí.

Naše úsilí je završeno úspěchem, nakonec přece jen vracíme všechna koťata pyšné kočičí mámě i chovatelce a naše bengálská návštěva končí.

Vydržela jsem to, nekoupila jsem si žádné kotě, pro moji kočku domácí by to nebyla vhodná kamarádka. Moje kočka totiž běhá venku s ostatníma kočkama a kocourama a do ušlechtilé chovné kočky má dost daleko.

Ale stejně ji mám ráda!

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Šárka Vidlařová | pondělí 25.2.2013 19:30 | karma článku: 13,25 | přečteno: 570x
  • Další články autora

Šárka Vidlařová

Silikonový nebo kokosový olej?

Při každém přetočení na bok zavrzala stará postel tak, že mě to probudilo. Ještě že na ní neprovozuju žádné sexuální prostocviky a jde mi jen o klidný spánek s otočkama.

24.1.2017 v 15:40 | Karma: 19,57 | Přečteno: 1238x | Diskuse| Ona

Šárka Vidlařová

Pojízdná seznamka

Od té doby, co se moje malé autíčko kvůli špatnému zaparkování svezlo na policejním náklaďáku, ztrácím ozdobné poklice z kol.

20.8.2015 v 16:54 | Karma: 11,92 | Přečteno: 762x | Diskuse| Ona

Šárka Vidlařová

Jak to voní doma

Nedělní vůně po čerstvě upečené vánočce vydržela skoro tři dny, teď ji ale vystřídaly voňavé stopy po česneku.

9.1.2014 v 18:30 | Karma: 10,70 | Přečteno: 501x | Diskuse| Ona

Šárka Vidlařová

Hotově nebo kartou?

Jsem aktivní uživatel platební karty, a to debetní i kreditní. Platím kartou všude, kde se dá, a že se s ní dá platit na hodně místech. Ve většině obchodů, u benzínových pump, při nákupu zboží na internetu. Poslední dobou si užívám i pohodlného placení bezdotykovou kreditní platební kartou, na které mám dokonce fotografii z naší dovolené.

27.11.2013 v 20:34 | Karma: 9,06 | Přečteno: 1165x | Diskuse| Ostatní

Šárka Vidlařová

Připadám si jako v pohádce o kohoutkovi a slepičce

Hrdinou tohoto nekonečného příběhu je opět moje matka a já. Ještě, že ji mám, aspoň mám o čem psát ...

18.11.2013 v 16:15 | Karma: 19,98 | Přečteno: 1105x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Drahé a rezavé, řeší Ukrajinci zbraně z Česka. Ani nezaplatili, brání se firma

18. května 2024  12:02

Premium České zbrojařské firmy patří dlouhou dobu mezi klíčové dodavatele pro ukrajinskou armádu i tamní...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Přibylo dalších 1383 nových případů černého kašle. Zemřel šestý člověk

20. května 2024  13:41

Za uplynulý týden přibylo 1383 nových případů černého kašle, letos jich je už téměř 15 tisíc....

Vlak na Benešovsku usmrtil člověka v kolejišti, provoz na koridoru stojí

20. května 2024  13:40

V Mrači na Benešovsku srazil vlak člověka, který se pohyboval v kolejišti. Utrpěl zranění, kterým...

Prokurátor soudu v Haagu požádal o zatykače na Netanjahua a lídry Hamásu

20. května 2024  13:31

Hlavní prokurátor Mezinárodního trestního soudu (ICC) Karim Khan v pondělí požádal o vydání...

Wildersův kandidát na premiéra má problém. Dohnal ho lék proti rakovině

20. května 2024  13:20

Hlavní kandidát na budoucího nizozemského premiéra Ronald Plasterk čelí kritice kvůli patentu na...

Rozdáváme tělové mléko Kind od Mádara ZDARMA
Rozdáváme tělové mléko Kind od Mádara ZDARMA

Kosmetiku Mádara určitě od nás už znáte – potkat jste je mohli veletrhu FOR KIDS v Praze nebo také v nedávném v uživatelském testování, kde jsme...

  • Počet článků 43
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1135x
Jsem máma dospělých dcer,
pro které jsem spíš kamarádka.
Mám ráda moře a slunce, a přes zlomené srdce jsem tu s rukou podanou k pomoci.
Více na www.klubodlozenychzen.cz - K.O.Z.y aneb Klub odložených žen (a mužů).

Seznam rubrik

Oblíbené stránky